Houzz Logo Print
pschade

Is this machine washable?

p schade
hace 5 años
Landrum Duvet Cover, King · Más información

Comentario (1)

  • PRO
    Eastern Accents
    hace 5 años
    Última modificación: hace 5 años

    Hi There,

    Thank you very much for your message to Eastern Accents! For this Barclay Butera duvet we strongly recommend a professional dry clean or spot clean as these fabrics should not be put in the washing machine. We do, however, have a large range of washing duvet covers listed on our own website. I'll leave a link here:

    These duvets are all machine washable and the fabrics are woven in Italy of the finest Egyptian cotton before being made into duvet covers at our workroom in Chicago.

    If you have any questions about our products listed on Houzz, or those listed on the Eastern Accents website, please feel free to get back in touch with me at anytime.

    Kind Regards,

    Max

Patrocinado

Volver a cargar la página para no volver a ver este anuncio en concreto

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.