Houzz Logo Print
james_stevenson37

Glass wine cellar

James Stevenson
hace 7 años
Do you need to temperature control a glass wine cabinet or is it sufficient to just house the wine in a glass cabinet in the kitchen, specifically designed to hold your wine on display?
Contemporary/Modern Wine Cellars · Más información

Comentarios (5)

  • PRO
    Wineware Racks and Accessories Ltd
    hace 7 años

    It's probably best to install an air conditioning unit
    for something like this. When storing wine, it should be kept a constant
    temperature (around 11-14°C) and it shouldn't fluctuate.

  • PRO
    Wild Grapes Wine Cellars
    hace 7 años

    We would also suggest air-conditioning for this space. Probably a split system cellar cooling solution, made up of a ceiling-mounted cartridge-style evaporator set into the bulkhead, connected by two refrigeration pipes to a compressor on an outside wall.

  • James Stevenson
    Autor original
    hace 6 años
    Thank you that is great
  • PRO
    Wild Grapes Wine Cellars
    hace 6 años

    Please feel free to contact us about your project, or if you need any further information on wine cellar cooling solutions: www.wild-grapes.co.uk

  • PRO
    Wild Grapes Wine Cellars
    hace 6 años

    Hi James,

    You may be interested to read our latest blog post on Understanding the Best Wine Cellar Cooling For Your Space.

Patrocinado

Volver a cargar la página para no volver a ver este anuncio en concreto

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.