Houzz Logo Print
marc_lemire89

Fuel source?

Marc Lemire
hace 7 años
What is the fuel source, where to purchase and how long does it burn?
Niall Torch · Más información

Comentario (1)

  • PRO
    Decorpro
    hace 7 años

    Hi Marc,

    All of our Decorpro products work with a 13oz can of ethanol fuel. You can use either liquid or gel ethanol fuel. Each can of fuel burns for approximately 2 1/2 - 3 hours. We sell Ethanol Fuel Starter packs on Houzz. This starter pack includes an Ethanol Activator Can plus a 32oz bottle of fuel (the fuel bottle provides you with 3 refills) The Ethanol Activator Can is re-usable and lasts for approximately 3 months depending on the frequency of use. Once you have the Ethanol Activator Can all you need to do is buy replacement refill fuel bottles.

    Here is a link to our fuel on Houzz:

    https://www.houzz.com/products/liquid-ethanol-starter-pack-prvw-vr~41767068?lid=28280899

    If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

    Regards,

    Decorpro Home + Garden





Patrocinado

Volver a cargar la página para no volver a ver este anuncio en concreto

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.