Houzz Logo Print
kompossible11

Vad har ni på era soffbord?

En av de viktigaste detaljerna i mitt vardagsrum är vad jag har på mitt soffbord. Jag byter nästan varje vecka ut en eller annan grej som står på brickan på mitt bord. Just nu har jag en liten guldbricka (på ett träbord) med ett doftljus, en liten kvist i glasvas och en ljusstake. Hur ser era soffbord ut? Har ni tidningar eller ljus eller prydnaddsaker?

Vore kul med lite inspo så lägg gärna in bild :)


Älskar denna bild:

Vardagsrum | Q3 2016 · Más información

Comentarios (15)

  • Sophie I
    hace 7 años

    Jag älskar att ha några små glasflaskor med kvistar/blommor!

  • PRO
    Angelicas foto & design
    hace 7 años

    Ofast består det av en vas med lite blommor, någon ljuslykta och böcker.

    Inredningsälskaren agradeció a Angelicas foto & design
  • Inredningsälskaren
    Autor original
    hace 7 años

    Fantastiskt fint! @Angelicas hem

  • Minna Torstensson
    hace 7 años

    Jag älskar att ha coffee table böcker på mitt soffbord. Det är kul att köpa dem och man kan byta ut dem allt eftersom. Det finns även otroligt många att välja mellan!

    Inredningsälskaren agradeció a Minna Torstensson
  • Sara Norrman
    hace 7 años

    Tyvärr har jag fyra fem olika fjärrkontroller (vet inte ens vad de gör...) Hur förvarar ni dem? Behöver inspo!!

  • PRO
    Angelicas foto & design
    hace 7 años

    I har en logitech harmony multifjärr. Det som är extra bra är att vi kan ha ALLA mottagare inne i skåpet tack vare en speciell sändare. Inget synligt någonstans

  • PRO
    Angelicas foto & design
    hace 7 años

    Visar en bild hemma sen ☺️

  • Sophie I
    hace 7 años

    Fjärrkontroller är bland det värsta jag vet haha, så osnygga och ofta för komplicerade! Låter riktigt smart med multifjärr dock!

    Inredningsälskaren agradeció a Sophie I
  • kerstin karlsson
    hace 7 años

    jag har oftast ljuslykta och något vackert fat med olika saker i som jag byter med jämna mellanrum.


    Inredningsälskaren agradeció a kerstin karlsson
  • PRO
    Homeccc
    hace 7 años
    Vi har det ungefär som på bilden
    Inredningsälskaren agradeció a Homeccc
  • mariannese
    hace 7 años

    Jag har fjärrkontroller, glasögon och annat mindre vackert i en gammal trälåda på mitt smala teakbord. Övrigt varierar efter säsong, blommor eller ljus. Försöker undvika för många böcker och tidningar som får ligga på ett hörnbord vid soffan.

    Inredningsälskaren agradeció a mariannese
  • PRO
    2700kelvin, smart belysning
    hace 7 años

    Nu fick jag fundera lite. Mitt bord har jag köpt på auktion för dess form och träsorten, palisander. Jag vill se bordet, och har därför enbart en ljusstake, Kubus4. även den designet på 60-talet. Men inser nnu att jag nog kan vara lite mera generös med blommor även här :-D

    Inredningsälskaren agradeció a 2700kelvin, smart belysning
  • User
    hace 7 años

    Stilrent med mässing detaljer är så fint!

    Inredningsälskaren agradeció a User
  • Elin Blomberg
    hace 7 años

    Just nu ingenting då min 10 månaders river ner allt. Annars en fin blombukett och ljusstakar.

    Inredningsälskaren agradeció a Elin Blomberg
España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.