Houzz Logo Print
nhpeters

Hvor meget tid bruger du på din have?

Nikolaj Peters
hace 8 años

Er du en rigtig haveentusiast, der pusler i haven hver dag, eller overlader du den til sig selv? Fortæl os om det her!

Gentofte Haveservice · Más información

Jeg arbejder i haven hver dag
Jeg pusler i haven nogle gange hver måned
Jeg tager det værste om efteråret og om foråret, og lidt derimellem
Jeg har ikke tiden, så jeg pusler i haven for sjældent
Andet.... (Fortæl os om det herunder)

Comentarios (9)

  • Anna
    hace 8 años

    Jeg elsker at arbejde i haven!!!

  • Heidi Allen
    hace 8 años

    hver weekend! Jeg elsker havearbejde

  • Maria Ljungström
    hace 8 años

    LOVE IT :)

  • PRO
    Fotograf Camilla Hey
    hace 8 años

    Jeg kobler af med havearbejde - men elsker også bare sidde og nyde haven.

  • Trine Nyborg
    hace 8 años

    Desværre har jeg ingen have, men en meget lille altan - den er til gengæld dækket med blomster og krukker og gør det ud for en meget lille have.

  • Johnny Holm Jorsal
    hace 8 años

    Jeg arbejder lidt på at få en "vedligeholdelsesfri" have efter havearkitekt Inge Futtrup
    ideer, derfor har jeg sammen med hende lavet denne haveplan http://www.havetip.dk/blog/posts/2014/august/johnnys-have/ . den er nu 2 år gammel og tingene begynder at komme op og lukke til, nogen steder mere end andre. "Vedligeholdelsesfri" er jo ikke vedligeholdelsesfri, men jeg vil gerne ned på et minimum, da ingen af os jo bliver yngre

  • Trine Nyborg
    hace 8 años

    Hej Johnny, hold da op en dejlig stor have. Jeg har desværre aldrig haft have, da jeg bor i lejlighed, så jeg drømmer om en have. Kan dog godt forstå at man gerne vil have noget vedligeholdelsesfrit, når man har en have så stor som din!


  • Trine Nyborg
    hace 8 años

    Altid dejligt at høre, at man ikke bliver træt af at opholde sig i naturen selvom man arbejder med den til hverdag :)

Patrocinado

Volver a cargar la página para no volver a ver este anuncio en concreto

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.