Escribe una valoración

Sobre nosotros

I am passionate about organizing and find it fun to assist clients in living a more orderly lifestyle. My specialties include creating a space planning system that fits you and your family’s needs. I have an eye for details with a think on the fly and easy-going personality. I listen to you and determine the system that works best for your space. MY PROFESSIONAL ORGANIZATION SERVICES FOR HOME & OFFICE: Kitchens · Closets · Cupboards & Pantries Garages · Home Office · Storage Solutions Paper Management · Remodeling Consultant Residential Space Planning · Downsizing Move In & Move Out Management Relocation Concierge

Servicios prestados:

Closet Design, Closet Organization, Custom Cabinets, Custom Walk-in Closets, Decluttering, Downsizing, Professional Organizing, Space Planning, move-in, staging, move-out

Zonas de trabajo

Palm Desert

Categoría

Volver a la navegación

Detalles de la empresa

Nombre de la empresa

Karin Ferris Professional Organizer

Número de teléfono

+1 503-505-0585

Dirección

Palm Desert, CA

Coste medio de proyectos

5.000 USD - 20.000 USD

Seguidores

Volver a la navegación

Credenciales

Volver a la navegación

Valoraciones

Tú podrías ser la primera persona en valorar a Karin Ferris Professional Organizer
Selecionar puntuación
Volver a la navegación

2 álbumes de ideas

Contactar a Karin Ferris Professional Organizer
España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.