Houzz Logo Print
will1987

Looking for plans for a 40 x 40 1 1/2 story steel stilt house

will1987
hace 10 años
Very basic structure, trying to become familiar with steel engineering and load capacities ,etc.. I want to use 12 inch ibeams for the piers..Got any plans? Thanks
Elevated Hurricane-Resistant Home on Pilings (Stilts) · Más información

Comentario (1)

  • PRO
    TOPSIDER HOMES
    hace 9 años
    Thanks for the interest Will. Because we are a “building system” company, with each home individually designed I feel confident we can come up with something that will work for you. To do this will require some further exchange of info however, and to that end, if you would like to provide a daytime phone #, here’s our customer service link (for privacy) - https://www.topsiderhomes.com/contact.php. We’ll have one of our project managers give you a call.
España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.