Houzz Logo Print
bravoromeo

Defensible space??

bravoromeo
hace 3 meses

Super cool house and great interior design. But- it's an example of what NOT to do on the exterior. If this is the same Portola Valley I know in N. Cal, this is a highly fire prone area. Vegetation is completely surrounding the house and in direct contact, and on a slope to make matters worse. Please people- help first responders by doing your part when living in these areas. Tons of info online about living in a fire environment.

Modern is Modern Again in Portola Valley · Más información

Comentario (1)

  • PRO
    Mark Brand Architecture
    hace 3 meses

    Hi Romeo, This was a remodel project. It was originally completely clad in wood. We remodeled it and replaced the wood with stucco. Therefore, I assume it is safer after our work than before. - Mark

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.