Houzz Logo Print
tikidoc

Sources for info on solar installers? Central VA

Jessica DeMay
hace 6 años

We are thinking of adding a solar energy system (panels and batteries) to our existing home. We have done a number of internet searches, but it seems that the overwhelming majority of the pages that come up all trace back to just a couple of national companies. How do you find information on local qualified installers, especially in an area where solar is not as popular as in other parts of the country.

Comentario (1)

  • PRO
    Altenergy, Inc.
    hace 6 años

    Hello Jessica. Altenergy Inc is a local solar energy system installer right here in Central Virginia. We have been in Charlottesville, VA for over 12 years. You may check out our website at www.altenergyinc.com. Also, check out some of our projects here on Houzz.

Patrocinado

Volver a cargar la página para no volver a ver este anuncio en concreto

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.