Houzz Logo Print
sandraw73

Vilken lampa skall jag välja 1 eller 2?

sandraw73
hace 6 años





Comentarios (11)

  • Cajsa Carlson
    hace 6 años

    Ohh svårt! Lutar nog också mot 2, känns som om rummet blir ljusare. Jag tror förresten att jag har samma porslinshäst som du har på hyllan! :)

    sandraw73 agradeció a Cajsa Carlson
  • Sara Norrman
    hace 6 años

    Tyckte också det var svårt, men håller med Cajsa. no 2. Gillar verkligen mattan!!

  • camilla5386
    hace 6 años

    Nr 2. Rummet ser större och ljusare ut.

  • Tina
    hace 6 años

    2

  • Tiina Virtanen
    hace 6 años
    2
  • PRO
    Inredningsarkitekt Karin - Personliga Hem
    hace 6 años

    Nr 2 tar blockerar fönstret mer.

    nr etts form ger mer rymd.

    Takhöjden ser inte så hög ut och den vita lampan blir då lite tung.

    vilken lampa ger finast ljus?

    jag gissar på nr 1 ;)

  • krister76
    hace 6 años
    2. Solklart!
  • PRO
    FRU BOHLIN
    hace 6 años

    Lägger en röst på bild 1. Nr 2 blir lite för stor och skymmer både ljus in i rummet och sikten ut genom fönstret.

    Blir ju nyfiken om du redan bestämt dig? :)

  • sandraw73
    Autor original
    hace 6 años

    Jag har för längesedan köpt och hängt upp nr 2. Passar bäst i stl och stilen för övrigt. Funderade på den första ett tag då den ju är lite ovanligare.

    tack för allas åsikter

    hur tar man bort detta inlägget?

  • Eva Karlsson
    hace 6 años

    Tvåan tycker jag. Den är snygg men lyfter även fram allt det övriga vackra möbler mm. som du nu har. Kort ett då försvinner allt även den nya lampan, enligt mitt tycke

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.