Houzz Logo Print
webuser_550238

Venezio stuccu.

Marianne
hace 7 años

Så "Bonderøven" i går og han lavede et gulv som hed: venezio stuccu. Er der nogen som kender teknikken og hvor materialerne kan købes?

Vh

Marianne

Comentarios (3)

  • ptrisja
    hace 7 años

    Jeg kender overhoved ikke teknikken, men hvis du søger på "stuccu veneziano" på google får du flere resultater. Jeg kan se man kan få materialerne (og en masse info) herigennem: http://www.stuccoitaliano.dk/03_salg_og_kurser/materialesalg.html

  • PRO
    Stucco Italiano Marmorpuds
    hace 7 años

    Til orientering kan du anvende vores Floor Marmorino som er anvendelig til gulve læse mere på vores hjemmeside eller kontakt Helene på 21640441

  • PRO
    Stucco Atelier
    hace 7 años

    Jeg kender rigtig godt produktet som er brugt, og laver masser af disse gulve. Det heder Venezian Stucco.


España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.