Houzz Logo Print
josefinaboston

Hur många kuddar har du i sängen?

Josefina
hace 7 años

Är du en kuddälskare? Själv har jag sju stycken!

Kastellgatan 7, Linnéstaden · Más información

En
Två
Tre
Fyra
Fem
Sex
Sju
Annat nummer.... kommentera nedan!

Comentarios (11)

  • mariannese
    hace 7 años

    Det beror på vad som menas med på sängen och i sängen? Vi har två kuddar var när vi sover (olika storlekar) och 8 prydnadskuddar ovanpå överkastet på dubbelsängen.

  • PRO
    Josefina
    Autor original
    hace 7 años

    Du måste ha en väldigt mysig säng! :) Jag menade i och på, totalt. Så du har alltså 12!

  • User
    hace 7 años
    9
  • User
    hace 7 años
    Alltså 2 var i sängen 1 till sonen 4 prydnadskuddar i olika storlekar att luta mot den vadderade stora sänggaveln så skönt och snyggt med stiliga sängkläder och lugnande färger till vårt gammeldagsrosa sovrum...
  • Sophie I
    hace 7 años

    6 vanliga kuddar och 5 prydnadskuddar! :S

  • mariannese
    hace 7 años

    Måste erkänna att jag har haft två kuddar till på sängen tidigare, en som ett barnbarn virkat och en gammal rund med rosbroderi. Men det blev besvärligt att få plats med alla kuddar i sovrummet när sängen var uppbäddad.

  • no1crash
    hace 7 años
    På bilden får jag det till 13, men det var för två år sedan när jag precis flyttat in... Dvs allt var inte på sin plats, nu har jag nog 15 Marimekko-kuddar (alla svartvita med olika mönster) + vanliga huvudkuddar + 2 större mycket vackra av ett märke jag ej minns nu.

    Och i min soffa har jag minst lika många, alla i svart-vitt-grått men från den tyvärr nerlagda 10gruppen!

    Kuddar är, minst sagt en svaghet...
  • PRO
    Josefina
    Autor original
    hace 7 años

    Vilken fantastisk kuddsamling du har Elisa! Får jobba lite på min som bara har 7! :)

  • mariannese
    hace 7 años

    Jag har börjat minska på kuddarna och framför allt alla filtar och plädar (har 16 st) som jag har framme samtidigt. Byter numera överkast efter säsong och då passar inte alla i färg. Är rätt nöjd med det.

  • PRO
    Beslag Design AB
    hace 7 años

    Två stora blommiga kuddar till ett ljust överkast.

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.