Houzz Logo Print
vandhunden33

bedste tegneprogrammer til plantegning eller hyre en?

vandhunden
hace 7 años

Kan i anbefale gode tegneprogrammer til plantegning eller evt en service der udbyder det uden at det koster en formue? vores nye, gamle hus, har en plantegning fra 60'erne og der er sket meget siden så vi har behov for en ny inden vi går i gang med en renovation.


Jeg har selv prøvet mig frem med roomsketcher men synes godt nok det er svært og ikke særlig brugervenligt.

Comentarios (4)

  • PRO
    Ragus & Co
    hace 7 años

    Google Sketchup Make - gratis program, som dog lige kræver at man ser et par videoer for at komme ind i funktionerne. Kan henvise til EnaEna, som er super dygtig til at tegne i dette program.

  • vandhunden
    Autor original
    hace 7 años

    Tusind tak for godt råd Ragus og Co. tror simpelthen vi må hyre en, da vi er bange for målene ikke stemmer overens med tegningen længere. Måske kan EnaEna hyres? Er det en i din virksomhed, i så fald må du gerne sende mig hendes information :)

  • PRO
    Ragus & Co
    hace 7 años
    Kan du ikke sende mig en besked på 21459075, så sender jeg kontakt info til dig
  • vandhunden
    Autor original
    hace 7 años

    Gik selv i gang med at søge og fandt hende her på houzz http://www.houzz.dk/pro/helenawp/enaena - ellers mange tak! Jeg vender det lige herhjemme og tager kontakt :)

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.