Houzz Logo Print
trinenyborg

Hvilket køkken foretrækker du?

hace 8 años
última modificación:hace 6 años

Jeg har samlet fire fantastiske køkkener i hver deres stil og smukke på hver deres måde. Hvilket et foretrækker du? Stem og fortæl hvorfor!


Køkken nummer 1
Køkken nummer 2
Køkken nummer 3
Køkken nummer 4

Comentarios (13)

  • hace 8 años
    køkken Nr. 1. spændende detalje med glasbordet og generelt kan jeg godt lide stilen
  • PRO
  • hace 8 años

    Jeg må nok også sige nr 1. Flot køkken!

  • PRO
    hace 8 años

    Jeg synes nr 3 er en lækker stil

  • hace 8 años

    Køkken nr 3!

  • PRO
    hace 8 años

    Køkken nr 4 :)

  • hace 8 años

    Nummer to pga. størrelsen! :) Ser dejligt ud med masser af plads

  • hace 8 años

    Køkken 2. Fantastisk glød og mørke elementer. Der er liv i dette køkken. Cool med et fritstående køleskab.

  • hace 8 años
    Nr. 1. Jeg kan godt lide den enkle stil. Ønsker mig også et køkken med siddepladser på høje stole. Fed detalje med glasplade som bord ud fra køkkenbordet.
  • hace 8 años

    Nr 2, selvom heller ikke det har alle de rigtige elementer. Men nr 2 er stort, hyggeligt, med tæppet som en fin detalje, men og ret rodet.

  • PRO
    hace 8 años

    Bedste design


  • hace 8 años

    Personligt er jeg til nummer 2, fordi farverne er flotte og der er masser af plads!

Patrocinado

Volver a cargar la página para no volver a ver este anuncio en concreto

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.