Houzz Logo Print
kristoffer123

Tips på bra doftljus

Kristoffer Hellkvist
hace 8 años
última modificación:hace 8 años

Hej! Skulle vilja ha lite tips på bra och prisvärda doftljus om någon har det? Tycker det är lite av en djungel därute och har lite svårt att välja rätt. Min tjej är tokig i dom och skulle vilja överraska med en liten present :)

Scandinavian Refurbishment, Ferny Hills · Más información

Comentarios (9)

  • Anna G
    hace 8 años

    Kan verkligen tipsa om Muji! Dels har de i alluminiumförpackning och nu har de även nya i en glasförpackning som är lite finare att ha hemma, och de luktar supergott och är billiga!

    Kristoffer Hellkvist agradeció a Anna G
  • A
    hace 8 años

    Vilken smart grej, Candelize! Genialiskt.

    Jag kom på en relaterad present som är ganska bra att ha för doftljus-älskare – en veksax! Låter urfånigt men jag köpte en själv och har använt den mycket. När ljuset brunnit långt ner kan det vara svårt att komma åt med en vanlig sax (och man brukar ju rekommendera att klippa veken så att ljuset inte börjar sota) och då är en veksax perfekt!

    Kristoffer Hellkvist agradeció a A
  • PRO
    Marias Inredning
    hace 8 años

    @Candelize, Vilken rolig idé!! Använder man hela påsen på en gång eller kan man ta lite i taget om man har små behållare?

  • Carl Palmquist
    hace 8 años

    Låter grymt #Candelize! Jag diggar verkligen er idé och tycker ni har en väldigt snygg design och grafisk profil. Lägger en beställning ikväll! :)

    Kristoffer Hellkvist agradeció a Carl Palmquist
  • PRO
    Candelize
    hace 8 años

    Va roligt att ni gillar vår produkt =)

    @Antonia. Ett annat bra tips är att använda en nagelknipsare =) fungerar även utmärkt.

    @Maria du behöver inte använda hela påsen på en gång. Du kan använda så mycket du önskar och sedan stänga påsen och värma upp vaxet igen när du önskar. Vekarna som tillkommer är optimala för en behållare som är 8cm i diameter och om man har en större behållare använder man två vekar.

    Om du önskar vekar till mindre behållare maila då mig så ser jag till så vi skickar vekar som är anpassade till din behållare. elsa@candelize.com

    @Carl, jag har fått in din beställning =) va roligt, vi vill höra din respons så vi får möjlighet att utveckla produkten utefter våra kunders behov.

    Trevlig kväll

    Elsa & Candelize

    Kristoffer Hellkvist agradeció a Candelize
  • Kristoffer Hellkvist
    Autor original
    hace 8 años

    @Candelize Elsa Stort tack för dina bra svar i tråden! :) Det låter som att ni har en unik produkt som är helt rätt i tiden nu när doftljus är så poppis, och ofta dyrt!! :/ Jag ska definitivt kolla in er sida och försöka lägga in en beställning. Tack återigen för fina svar!

  • Kristoffer Hellkvist
    Autor original
    hace 8 años
    Última modificación: hace 8 años

    Tack @Anna Grönkvist för tips! Ska kolla in dom också senare men just blir det nog en beställning på Candelize först

  • PRO
    Candelize
    hace 8 años

    Tack Kristoffer! Återkom om du har några frågor och hoppas ni får möjlighet att njuta av våra doftljus. Följ oss på Instagram för mer inspiration. Candelize.

Patrocinado

Volver a cargar la página para no volver a ver este anuncio en concreto

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.