Houzz Logo Print
anna_6

Tegelvägg - hur gör man?

Anki21
hace 8 años
última modificación:hace 8 años

Såg den här otroligt läckra bilden här på Houzz och undrar hur man vet ifall ens egen tegelvägg håller måttet? Någon som vet? Jag skulle vilja ha en sådan här tegelvägg som fondvägg i köket.

Styling Kastellgatan · Más información

Comentarios (7)

  • Stina5
    hace 8 años

    Snyggt!!! Jag vill också veta.

  • PRO
    Göteborgs Kökscentrum
    hace 8 años
    Última modificación: hace 8 años

    Vi håller med "Perfektion Makes Me Yawn". Här har en kund gjort det! Hoppas bilden kan inspirera dig ytterligare.

  • PRO
    User
    hace 8 años

    Vi saknade tegel i vårt kök i tidigare bostad och skapade en egen :). Köpte tegel och murade själva. Blev hur snyggt som helst!

  • PRO
    Erinterior
    hace 8 años

    Jag är själv helt insnöad på tegel just nu, gillar verkligen min tegelvägg i köket!

    Mitt hem · Más información

  • susanna_ohman
    hace 8 años

    Ursnygg!

  • PRO
    MM Måleri AB
    hace 8 años

    Så här blev en murstock som vi behövde tvätta med saltsyra för att få bort gammalt bruk och kalkavlagringar.

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.