Houzz Logo Print
malthewk

Hvilken af disse to lamper skal jeg vælge til min nye lejlighed?

Malthe Winther Kühn
hace 8 años
última modificación:hace 8 años

Jeg flytter i ny lejlighed og skal have mig en ny klassisk lampe. Valget står mellem disse to og vil gerne høre, hvad I synes?

Contemporary Living Room · Más información

Modern Living Room · Más información

Comentarios (7)

  • Mikkel Rasmussen
    hace 8 años

    Jeg synes helt klart, at du skal vælge den øverste

  • Nikolaj Peters
    hace 8 años

    Hej Marinov Design! Vil du fortælle lidt mere om farvetemperaturer? Hvad er det, og hvad skal jeg gå efter, hvis jeg gerne vil have et "varmt" hjem?

  • Ditte
    hace 8 años

    Hvor stort er rummet? lamperne er super flotte, men også dominerende. Især hvis dir værelse er småt :)

  • Malthe Winther Kühn
    Autor original
    hace 8 años
    Última modificación: hace 8 años

    Tak for jeres input!

    Rummet er ikke specielt stort, ca. 15-20 kvm, men jeg er vild med at lampen fylder meget.

  • PRO
    Marinov Design
    hace 8 años

    I de gamle dage var alle (gløde)lamper varme (bogstaveligt og lysmæssigt). I dag LED-teknologien giver mulighed for både at regulere farvetemperatur og lysstyrke og dermed skabe smukt stemningslys til enhver situation: varmt lys giver hygge, kold lys aktiverer og giver energi.

    Til det "varme hjem" vil jeg anbefale en kobberlampe der "varmer" selv når lampen ikke er tænd.

    Tjek marinov.dk - locus bipes kobber, håber I kan lide det :-)

  • Nikolaj Peters
    hace 8 años

    Hej Marinov Design - mange tak for forklaringen. Jeres kobberlamper er SUPER fede! Kan godt se hvad du mener med varme lamper nu.

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.