Houzz Logo Print
saranorrman

Om du ska köpa hus/lägenhet – vad får dig totalt ointresserad?

Sara Norrman
hace 8 años

Med höga förväntningar kliver du in i det som kanske ska bli ditt hem, men får till din fasa syn på en... ja, vad får dig att vända på klacken och resolut lämna en visning?

Powder Room with a Twist · Más información

Comentarios (7)

  • Sarah Sterner
    hace 8 años

    Kul fråga.. Har varit på en hel del visningar och en stor avgörande sak för mig är tyvärr mäklaren! En sämre mäklare kan få mig totalt osugen på lägenheten och tvärtom kan en duktig mäklare sälja på mig nästan vad som helst, galet egentligen när mäklaren inte ens ingår i köpet :p

    Dofter/lukter har också en betydande faktor för mig; röklukt, katt, mögel eller andra skumma lukter är inget kul!

  • Anki21
    hace 8 años

    Dålig lukt får mig att tveka!!!

  • ilzru385
    hace 8 años
    Fel solläge.
  • Shamila Poust
    hace 8 años

    Mögel och fuktskada skrämmer mig. och som Antonia sa nyrenoverade hem som är inte min smak!


  • PRO
    SkandiaMäklarna Nacka
    hace 7 años

    Som mäklare så vet jag att röklukt är det som de flesta reagerar starkast på, det känns svårt att bli av med och ofräscht. Är läget fel så är det också en avgörande faktor. Ni vet läge, läge och läge gäller fortfarande :) De flesta saker interiört kan man ändra även om jag personligen skulle ha svårt att slita ner ett nyrenoverat kök, som nämnt ovan, som inte är min stil (så det ligger nog också i vågskålen) Kul tråd! //Carina Norrbom SkandiaMäklarna

  • mariannese
    hace 7 años

    Tankeväckande fråga. En hopplös mäklare har jag också stött på, lyssnade inte utan skickade oss runt till hus som var helt emot våra uttalade önskemål så vi bytte mäklare. Med en annan mäklare föll vi för ett vanskött och gräsligt inrett hus som gick i lila och svart plysch men det var ju lätt att bortse från. Lätt att pruta på också. Huset var friskt för övrigt och efter lagom renovering toktrivs vi.

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.