Houzz Logo Print
dorthepuccio1

Hvad tror du, der bliver den næste store indretningstendens?

Dorthe Puccio
hace 8 años

Kommer vi alle til at male vores køkkener grønne, skifte de kobberfarvede pyntegenstande ud med neonfarver, investere i en blomstret sofa eller give os hen til en rustik stil i soveværelset? Vi vil gerne høre, hvilke materialer, farver og stoffer, som du tror, vil blive en stor tendens i 2016. Vær med til at spå om fremtiden og del dine tanker her!

Inredningsreportage · Más información

Comentarios (17)

  • Trine Hav Christensen
    hace 8 años

    Jeg tror generelt på mørkere nuancer i hjemmet - især på væggene men også møbler og indretningsdetaljer. Væggene vil være i fokus i 2016!

  • Dorothea Gundtoft
    hace 8 años

    Jeg tænker at de blomstrede materialer, som man ser hos f.eks. Svensk Tenn, kommer til at hitte, og farver som mørkegrøn bliver et hit. Derudover tror jeg ikke vi helt kommer udenom der stadig vil være kobber og marmor i sigte. 1970'erne har også fået en interessant drejning og blevet mere moderne, med vaser som har formen men med nye sarte farver og overdimensionerede. Det bliver spændende at se!

  • Pernille Jensen
    hace 8 años

    Den engelske stil er på vej tilbage i de danske hjem- f.eks blomstrede materialer, som virker lidt viktorianske, og mørke toner i blå og grøn, og velour bliver her nok lidt endnu

  • Trine Nyborg
    hace 8 años

    Uh den er svær - det eneste jeg håber på, er at kobber forlader scenen og giver plads til nogle nye farver.

  • Malthe Winther Kühn
    hace 8 años

    Rå stil - træ og sten!

  • Birgitte Petersen
    hace 8 años

    Måske noget med flere farver?

  • Mikkel Andresen
    hace 8 años

    Flere farver håber jeg!!

  • ac1301
    hace 8 años

    Jeg tror hvid stadigvæk vil være grundfarven men tilsat flere farver i dæmpede toner fra naturen, og stadigvæk den rå og naturlige stil, tv skal ha sit eget rum til dem som gider det. Kobber skal væk :)

  • Sofie Hansen
    hace 8 años

    så enig med dig ac1301 - kobber skal væk :P

  • PRO
    idaohn
    hace 8 años
    Jeg mener at læder møblerne finder deres vej tilbage i hjemmet og at den mere rustikke men simple stil med læder, stål og mørke nuancer især vil få deres tid i boligindretningen fremover.
    farverne vil egentlig bliver lagt på hylden, men de vil alligevel få en lille rolle i spillet. De mere klare og præcise farver vil fremtræde og give en hel unik udstråling.
    Se det lidt som et møde mellem Arne Jacobsens læder møbler og Vernor Pantons Glade farver.
    Et lidt våget, men spændene møde.
  • PRO
    idaohn
    hace 8 años
    Verner Panton* (-:
  • Johannelouise Andersen
    hace 8 años

    Mere Vintage style og lilla :)

  • Jette Yde
    hace 8 años

    color blocking

  • PRO
    EnaEna
    hace 8 años
    Última modificación: hace 8 años

    Jeg tror på at det bliver mere råt, kantet og rustik end det har været indtil nu.
    Overfladerne skal ikke være så "pæne", som de har været indtil nu. Det gør ikke noget at der er autenticitet i tingene, og at de har en historie.
    Naturen har længe spillet en rolle i indretningen, og dette tror jeg den bliver ved med at gøre, og dermed i sin mere originale fremtoning.
    Derfor bliver naturens farver også mere dominerende i hjemmets farver. Grøn, blå og jordlige nuancer bliver derfor noget vi kommer til at se til i større stil - stadig kombineret med de sorte og hvide baser.
    Planter i hjemmet tror jeg også bliver endnu større, og gerne grønne rustikke planter.
    Kobber vil ikke længere være i fokus, men i større grad vil messing træde i karakter. Gerne i form af arvestykker.

    Tror allerede vi kan se denne tendens nu... Se evt. trend-blogindlæg her:

    Trends til hjemmet

  • Trine Nyborg
    hace 8 años

    Det har været så spændende at læse alle de gode idéer! Nu må vi se hvad 2016 byder på :-)

  • Bo Behrens
    hace 6 años

    Det har været så spændende at læse alle de gode idéer! Nu må vi se hvad 2016 byder på :-)

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.