Houzz Logo Print
Escribe una valoración

Sobre nosotros

Professional organizer serving homes and offices all across the U.S. for over 30 years. Speaker Author of 10 books on organizing including New York Times bestseller "One Year to an Organized Life."

Servicios prestados:

Closet Organization, Decluttering, Downsizing, Professional Organizing, Staging

Zonas de trabajo

Bel Air, Beverly Hills, Brentwood Los Angeles, Burbank, Culver City, Encino, Glendale, Hollywood, Los Angeles, Marina Del Rey, Montrose, North Hollywood, Pacific Palisades, Santa Monica, Sherman Oaks, Studio City, Toluca Lake, Universal City, Valley Village, Van Nuys, Venice, West Hollywood, SF, Dallas

Premios:

Houzz Award for Customer Service 2015, 2016 and 2017. Named the Best Organizer in Los Angeles by LA Magazine. PR campaigns for Sears and Microsoft's 'Office for Mac' in 2008

Categoría

Volver a la navegación

Detalles de la empresa

Nombre de la empresa

Get Organized by REGINA

Número de teléfono

+1 818-383-4763

Dirección

Los Angeles, CA 90048

Coste medio de proyectos

750 USD - 1.500 USD

My fee is $125 per hour with a four hour minimum the first time I work with you. Organizing supplies are additional. Assistant included if needed.

Seguidores

Volver a la navegación

Credenciales

Volver a la navegación
Contactar a Get Organized by REGINA
España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.