Houzz Logo Print
webuser_384582628

South La..Anybody lay pavers without base materials besides sand?

Mad Max
hace 4 años
última modificación:hace 4 años

Just clearing and leveling ground add sand then pavers.

if so how is it holding up?

located in Lafayette , louisiana

Thanks In advance

Comentarios (3)

  • PRO
    Yardvaark
    hace 4 años

    Many homeowners have cut corners and installed pavers this way. It doesn't take long for it to show as the paver surface becomes lumpy and wavy.

  • PRO
    Revolutionary Gardens
    hace 4 años

    If you're trying to avoid digging and/or bringing in the gravel, look into a product called Gator Base. I haven't used it personally but it's becoming more popular, especially in situations where it's impractical to move a lot of material in and out (townhomes, etc)

  • Mad Max
    Autor original
    hace 4 años

    Thanks to both for comments and I figured it cant be done but I’m lazy so looking for easy way out😌. ..I have seen the board base things at Lowe’s ill look into it looks a lot easier than using rock base.

Patrocinado

Volver a cargar la página para no volver a ver este anuncio en concreto

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.