Houzz Logo Print
yankee514

Gorgeous Island!

Brenda
hace 4 años

Please tell me who the manufacturer is and what wood species and color. Thanks 😊

Certified Luxury Builders-Distinctive Domain-Basking Ridge,NJ-Custom Home 3A · Más información

Comentario (1)

  • PRO
    G. Terbrock Luxury Homes
    hace 4 años

    Thank you for your inquiry. G Terbrock Luxury Homes is a member of the Certified Luxury Builders Network.

    Certified Luxury Builders is a network of leading custom home builders and luxury home and condo remodelers who create 5-Star experiences for clients from New York to Los Angeles and Boston to Naples.

    As a Certified Luxury Builder, G. Terbrock Luxury Homes is proud to feature photos of select projects from our members around the country to inspire you with design ideas. Please feel free to contact the specific Certified Luxury Builder with any questions you may have about their projects. Simply enter their name in the “Find a Pro” search bar on Houzz.

    Please feel free to contact us with any questions you may have on G. Terbrock Luxury Homes projects.

    Greg Terbrock”

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.