Houzz Logo Print
pereirds

Source for ferns and stones in Charlotte?

pereirds
hace 5 años
We have a very similar looking slope in our woodland front yard here in Weddington, NC that is currently just dirt with water run off issues. Could you share where you like to source your ferns and stones from? I don't think I've seen Christmas Fern anywhere yet.
A garden built on a slope. · Más información

Comentarios (2)

  • PRO
    Jay Sifford Garden Design
    hace 5 años

    Hi. Most of my sources sell only to wholesale customers, but Ross Farms in Ballantyne has a great selection of ferns and will sell to the public at a retail price point. I'd also recommend Pikes in Ballantyne. Expect to pay from $12 to $15 for a good quality one gallon fern. Unless you are a very experienced with ferns, I would not recommend buying one that is less than an established one gallon size. Stone usually comes from Site 1 or Markham.

  • pereirds
    Autor original
    hace 5 años

    Thanks very much for the quick reply! So helpful.

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.