Houzz Logo Print
redaktionennorden

OMRÖSTNING: Vilket rum har du lagt MINST tid och energi på?

När det kommer till att inreda och renovera, vilket rum har du lagt MINST tid och energi på i ditt hem?


RÖSTA och berätta gärna om varför i kommentarsfältet!


Linnéstaden, Majorsgatan 5 B · Más información


Sovrum
Vardagsrum
Hall
Matrum
Kök
Badrum
Arbetsrum
Annat rum - berätta om vilket nedan!

Comentarios (4)

  • Sara Norrman
    hace 5 años

    Arbetsrummet är även ett gästrum, och jag tycker att det är så svårt att kombinera... Därför känns det lite oälskat.

  • mariannese
    hace 5 años

    Tvekade mellan hallen och sovrummet. Båda är så små att möbleringen är given, inget att spela med där. Har satsat på väggar och golv.


    Kunde ha tagit med arbetsrum/gästrum också, också för litet att göra något roligt av. Om jag hade mera plats skulle jag köra klassisk hotellstil om inte rummet är för mörkt. Hotellrum har ju oftast både säng och arbetsplats, åtminstone hotell som vänder sig till affärsresenärer. Kanske heltäckande matta, golvlånga gardiner, mörka möbler, samma typ av lampor vid säng och skrivbord/arbetsbord. Klädskåp som kan fungera både för gästen och för arbetsmaterial. Snyggare arbetsstol som också kan fungera som fåtölj för en gäst. Vill man ha ljusare skulle mid-century modern passa, en mera skandinavisk stil, men fortfarande inriktad på bekvämlighet.


  • PRO
    Inbe Inredning | Styling
    hace 5 años

    Tvättrummet. Alltid i kaos... men med en bra dörr som man stänga till så man ser det inte. Dock är det ett projekt som ligger på min bucketlist.

  • Sara Norrman
    hace 5 años

    Med en bra dörr kommer man alltid långt Inbe Inredning!

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.