Houzz Logo Print
sofie_lingvall

Hjälp! Vilken tavla är snyggast till köket?

Sofie
hace 6 años
última modificación:hace 6 años

Jag håller på att jaga nya tavlor till köket och hittade dessa från https://kunskapstavlan.se/!! Vilken var finast? Jag tänker mig även vilken som är mest användbar? Sjukt smart med grundrecept upphängd på väggen och slippa receptboken eller glasmotiven som är lite roliga? Jag har sjukt svårt att bestämma mig då alla är bra på sitt sätt. Tacksam för lite hjälp och synpunkter. :)







Comentarios (6)

  • peakutveckling
    hace 6 años

    Måtten i köket.

  • Victoria Axlund
    hace 6 años

    Jag gillar den första bäst, och himla användbar också!

  • Sofie
    Autor original
    hace 6 años

    Tack för era svar! :) Jag har faktiskt beställt hem mått i köket, så skönt och kul att få andras åsikter också. Ibland får man ju lite beslutsångest..

  • therese_warenfeldt
    hace 6 años
    Gillar ”glastavlan” skarpt . Den är också mått((full ))! De andra är fina, glasen den jag hade valt om jag inte haft möjlighet att sätta upp alla...?
  • PRO
    Home Stories
    hace 5 años

    Mått i köket var fint!

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.