Houzz Logo Print
styledbyotilia

Skillnad på styling och styling

Styled by Otilia
hace 6 años
última modificación:hace 6 años


Här har ni samma sovrum, båda bilderna tagna utav fotograf till mäklare och båda två gångerna var bostaden till försäljning. Här kan man enkelt se hur lite textil och en annan färg på väggen kan göra. Detta är faktist min gamla lägenhet som jag köpte och fixade till, jag hann inte bo där så länge men fin hann den bli. Det gäller att se potential i bostäder, sen behövs såklart en budget med.

Comentarios (4)

  • Anna G
    hace 6 años

    Så kul att se, verkligen en helt annan bostad! Jag skulle mycket hellre köpa "din version" av lägenheten.

    Styled by Otilia agradeció a Anna G
  • Tiina Virtanen
    hace 6 años
    Instämmer, den första bilden ser ut som "vi måste ställa in lite möbler här", inte alls som ett hem. Ditt rum ser däremot väldigt inbjudande ut!
  • Cajsa Carlson
    hace 6 años

    Gillar verkligen lampan på fönsterbrädet! Och rummet blev mycket finare.

  • PRO
    STIL & Inredning
    hace 6 años

    Jätte fint! Verkligen ett praktexempel på vad bra styling kan göra för ett rum!

Patrocinado

Volver a cargar la página para no volver a ver este anuncio en concreto

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.