Houzz Logo Print
sophie12344

Hjälp! Vad äter du till frukost?

Sophie I
hace 7 años

Jag behöver VERKLIGEN inspiration till nya frukostidéer! Om jag inte hoppar över frukosten helt blir det ofta en skål med yoghurt och granola, men det är ju så tråkigt!

Vad äter du till frukost? Ändrar du frukost efter säsong (sommar, jul...)?

Hoppas på att få en drös bra tips, tack på förhand!

Comentarios (12)

  • Fanny B
    hace 7 años

    Mitt tips: gör en smoothie! du kan använda yoghurten du har hemma ;) och addera lite goda bär och banan! Tadaa :)

  • mariannese
    hace 7 años

    Jag äter egenrostad müsli (havregryn, rågflingor, vetegroddar, nötter, solrosfrön, pumpafrön, krossat linfrö, honung och rapsolja) med 1.5%.ig Onakafil och banan till frukost i vardagslag under sommarhalvåret. Läste nyss att rostar man sin müsli blir det granola. När kylan kommer blir det havregrynsgröt med eget äppelmos. Apelsinjuice alla årstider. På helgerna lyxar jag till det med stekta ägg, stekta champinjoner och tomater och rostat bröd. Knaperstekt bacon om jag känner mig kolesterolhänsynslös ;-) Amerikanska pannkakor med lönnsirap ibland, nostalgi sen vi bodde i USA och ofta åt frukost ute.

  • PRO
    ALMASI BYGG AB
    hace 7 años

    Dricker kaffe endast :/

  • Malin Ivarsson
    hace 7 años

    Filmjölk! med egen ihop plockad Musli och en massa kaffe!

  • Sophie I
    Autor original
    hace 7 años

    @mariannese du är verkligen en riktig frukostlyxare! Egenrostad musli är den ultimata frukosten och pannkakor låter riktigt drömmigt. Bra recept på müslin, tack!

  • Sophie I
    Autor original
    hace 7 años

    @almasi bygg AB, tyvärr blir det ofta bara kaffe för mig med!
    @malin du lyxar också med egenplockad müsli, bra tips om man inte hinner göra den själv från grunden!

  • PRO
    Mapiful
    hace 7 años

    Jag äter alltid gröt till frukost - men i olika varianter! Idag blev det gröt toppat med blåbär, kokos, honung, banan och havremjölk. Det är en frukost som är väldigt lätt att variera! Enkelt att variera och bra start på dagen :) //Ignacio på Mapiful

  • Sophie I
    Autor original
    hace 7 años

    Din variant av gröt låter riktigt god måste jag säga @Ignacio! Tack för bra tips! :)

  • Ossiana Smith
    hace 7 años

    Idag åt jag en kanelbulle - för det är ju kanelbullens dag!

  • PRO
    Giovannas Konst
    hace 7 años

    För mig blir det ofta en dubbel espresso och en fruktsallad, mmm so gott

  • PRO
    VELUX Svenska AB
    hace 7 años

    Alltid en kopp kaffe!

Patrocinado

Volver a cargar la página para no volver a ver este anuncio en concreto

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.