Houzz Logo Print
sophie12344

Växter i duschen - hiss eller diss?

Sophie I
hace 7 años

Jag hittade denna bild i en artikel och tycker att det ser rätt coolt ut! Skulle ni kunna tänka er att ha växter i er dusch? Växterna mår säkert superbra av det, men vad tycker ni?


Eklektisk mix på gotländska östkusten · Más información

Comentarios (11)

  • Sophie I
    Autor original
    hace 7 años
    Última modificación: hace 7 años

    Aha! Vilken sorts växt klarar bäst av den sortens "klimat"?

  • PRO
    Samarbetspartnern
    hace 7 años

    Tycker det ser väldigt bra ut!

  • PRO
    Sara Kulle
    hace 7 años

    Riktigt snyggt!

  • mariannese
    hace 7 años

    Jag kan inte vara utan växter i duschrummet. Nu har jag en ormbunke och en hängsparris ovanpå ett fristående badrumsskåp och en gullranka i fönstret.

  • Marcus Hartwall
    hace 7 años

    Gillar verkligen det!

  • Martina Strand
    hace 7 años

    Snyggt! Skulle fungera bra så länge det inte är köttätande växter. ;)

    Är faktiskt på gång att köpa luftväxter till badrummet från Aeroteket. De kan hänga i amplar eller ligga på hyllor i glasboxar.

  • Sophie I
    Autor original
    hace 7 años

    Haha Martina, sant! Jag kikade förresten på Aerotekets hemsida, såå mycket fint!

  • PRO
    Marias Inredning
    hace 7 años

    Vilken kul idé! Jag ska absolut flytta in minst en växt i duschen redan ikväll

  • Fanny B
    hace 7 años

    Blir det inte jord på duschgolvet?

  • Sophie I
    Autor original
    hace 7 años

    Kul att så många av er gillar det! Får kanske köpa in några plantor i helgen!

Patrocinado

Volver a cargar la página para no volver a ver este anuncio en concreto

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.