Houzz Logo Print
robertlux

Matbord i glas?

Robert Lux
hace 7 años


dining room · Más información

Jag funderar på att köpa ett matbord i glas, vad tycker ni om det? Är det snyggt eller inte? Jag tycker det kan vara snyggt i rätt miljö men skulle vara kul att höra vad ni tycker först!

Comentarios (10)

  • Sophie I
    hace 7 años

    Kan vara sjukt coolt i ett "modernt" hem!

  • Fanny B
    hace 7 años

    Har lite svårt för det : /

  • Sara Wallgren
    hace 7 años

    vi hade ett glasbord som soff-bord tidigare men det blev en massa avtryck och såg rätt smutsigt ut så vi bytte. Kan vara snyggt men ser lätt smutsigt ut

  • Fanny B
    hace 7 años

    Exakt, och tänk att du måste torka av det efter varenda måltid för glas osv sätter av tryck (även om man alltid ska göra det :P)

  • Sara Norrman
    hace 7 años

    Däremot tycker jag de där stolarna är riktigt riktigt snygga!

  • PRO
    Markbyggmästaren
    hace 7 años

    Glasbord passar bra i trädgården

  • PRO
    Silander & Holst S.L.
    hace 7 años
    Matbord i glas kan vara absolut rätt val. Beror på övrig inredning. Modern inredning och kanske i ett mindre rum, glasbordet upplevs alltid luftigare och ljusare än ett bord i "kompakt" material ( även om det är vitt) . Bifogar bild från ett arbete till en kund. Inredning av modern lägenhet, kombinerat vardagsrum/matplats. Glasbordet ett självklart val för att ge luftig känsla, modernt, och fånga upp övrig färg i inredningen i stolarna. Tyvärr syns inte hela bordet i bild, men det visar den relativt lilla yta som möbleringen är gjord för.
  • PRO
    Angelicas foto & design
    hace 7 años
    Håller med många av ovanstående
  • PRO
    Kajsa Inreder
    hace 7 años

    Jag tycker man skall gå på det man gillar och väga mot det praktiska. Hur jobbigt tycker jag att det är att torka av en glas yta lite extra kontra hur nöjd jag blir av helhetsintrycket. Hänger lite på åt vilket håll man lutar ; ) Skriv en lista för och emot.

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.