Houzz Logo Print
fanny12345

Era bästa tips på espresso/kaffekokare??

Fanny B
hace 7 años

Jag måste köpa en ny kaffekokare och funderar på vad jag ska välja för någon. Kaffet är ju ändå VÄLDIGT viktigt och en vill ju ha det bästa. Funderade ett tag på en mocca master, men funderar nu på om jag kanske borde köpa en espressomaskin istället? Dricker dock mest bryggkaffe.

Kan ni ge mig tips på antingen bra produkter men också vad jag bör välja (kaffekokare eller espressomaskin?)


Tack tack tack!


Comentarios (5)

  • Sophie I
    hace 7 años

    Mocca master är ett säkert kort som håller många år!

  • PRO
    Hortlund & Co
    hace 7 años
    Última modificación: hace 7 años

    Håller med, kaffemaskinen måste hålla hög kvalité och dessutom ett plus om den är stilren att ha framme på diskbänken! :) Där känns Nespresso branschledande plus alla smaker som finns att få i olika styrkor beroende på vad man gillar. Rekommenderar denna maskin varmt! :) Här är en länk till Nespresso kaffemaskinen

  • Fanny B
    Autor original
    hace 7 años

    Tack Hortlund & Co! Kanske det är dags att införskaffa Nespresso faktiskt... bra tips!

  • User
    hace 7 años

    Älskar vår Tassimo som finns i många goda smaker och sorter även te och choklad :)

  • Lotta Svärd
    hace 7 años
    Última modificación: hace 7 años

    Jag älskar kaffe och tycker att kaffe ska kokas eller ångas med så hett vatten som möjligt. En vanlig bryggtratt eller en espressobryggare som man sätter på plattan tycker jag ger bäst kaffe men om man har många på besök är det ju bekvämt med en moccamaster. Tycker att jag blir besviken varje gång någon bjuder mig på de nya varianterna av kaffe från kapslar. Kaffet är aldrig riktigt hett och smakar inte så gott som det kan göra.

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.