Houzz Logo Print
sarahwgren

Tips på sänggavel?

Sara Wallgren
hace 7 años


Brookfield Residential Homes · Más información


Hej! Jag letar efter en fin sänggavel till min säng men vet inte riktigt var jag ska börja. Har ni något tips på något bra ställe med stort utbud? Gärna online.


Tack!

Comentarios (15)

  • PRO
    Liloli Design
    hace 7 años

    Kolla, ellos :)

  • Sophie I
    hace 7 años

    Tror att Furniturebox har en del fint!

  • Sara Wallgren
    Autor original
    hace 7 años

    Tack för så snabba svar!!! :) Tror inte jag har sett Furniturebox innan så det måste jagkolla in, och ellos hade jag inte ens tänkt på haha

  • Marcus Hartwall
    hace 7 años

    Vad är din budget?

  • Sara Wallgren
    Autor original
    hace 7 años

    min max budget är runt 4000-5000 kr

  • Marcus Hartwall
    hace 7 años

    Kolla sleepo.se!

  • PRO
    HH Inredning Finsnickeri
    hace 7 años

    Gör en själv. Skissa hur du vill att den skall se ut gå till ett snickeri be dom såga till en 19mm MDF som du skissat. Köp skum, tyll, tyg och knappar som du spikar i MDF skivan. Fäst tyget på baksidan före du spikar knapparna. Du får troligen några tuenlappar över till något annat.

  • Inredningsälskaren
    hace 7 años

    Du kan ganska enkelt göra en själv som HH Inredning Finsnickeri säger! Jag har gjort det :)

  • Sophie I
    hace 7 años

    Grymt fin gavel, Sandra!

  • PRO
    Deco STHLM
    hace 7 años

    Jag tycker Pella Hedebys DIY-sänggavel är så fiin. Som om du skulle kunna tänka dig att göra en egen så kan detta vara ett tips att kolla upp! Finns på Livet Hemma :)

  • Sara Wallgren
    Autor original
    hace 7 años

    Tack för alla tips alla!!! Uppskattas! @Deco STHLM: den sänggaveln var super snygg, tror du att den är enkel att göra?!

  • PRO
    Deco STHLM
    hace 7 años

    Den verkar busenkel! :) Surfa in på livethemma.ikea.se och så finns guiden där under rubriken "Fixa enkla sommar-looken i sovrummet".

  • PRO
    User
    hace 7 años
    Härligt med alla bra varianter i ovan svar. Roligt göra själv med tyg i färg, mönster man vill ha och kan byta. Tyg gör mycket för helhets känslan det är målet tycker jag. Köpte på Jysk vid ett tillfälle och häftade runt den släta tråkigt grå gaveln en stor bordsduk från Indiska. Lycka till!
  • PRO
    Mimosa By inka
    hace 7 años

    Hej Sara,

    Kika gärna på www.mimosabyinka.se

    Jag har precis släppt en helt ny kollektion handgjorda sänggavlar, inspirerad av traditionella former
    med en modern touch. Vi har Sju modeller i över 60 olika färger & tygsorter :)



España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.