Houzz Logo Print
introinred

Golv på balkongen

Minna Torstensson
hace 7 años
última modificación:hace 7 años

Hej! Jag har en jättefin balkong som jag älskar, men jag har ett litet dilemma - jag vet inte hur jag ska göra med golvet på balkongen. För tillfället är det cement som grund på golvet, men jag skulle gärna hitta något lite roligare som golv. Är det någon som har nåt tips?

Brännkyrkagatan 66 september 2015 · Más información

Comentarios (8)

  • PRO
    Gröndals Sten & Kakel
    hace 7 años

    Jag tycker att det är fint med keramik, det är lättare att underhålla också :)

  • Sophie I
    hace 7 años

    Kanske du kan lägga en fin plastmatta av något slag? Har sett vissa balkonger som har konstgräs, det är ganska coolt!

  • mariannese
    hace 7 años

    Om du vill ha trägolv finns det många trallgolv i form av plattor som är enkla att sätta ihop.

  • PRO
    MLA Arkitekter AB
    hace 7 años

    Jag tycker ni skall köra på Lärkträ, underhållsfritt, grånar snyggt och är väderbeständigt.

  • PRO
    Golv & Mattvaruhuset AB
    hace 7 años

    Vi har flatvävda altanmattor i både antracit och natur som är mycket lämpliga och snygga.

  • PRO
    Design by Cement
    hace 7 años

    varför inte ytbehandla cementen och behålla den

  • PRO
    Haninge Terrazzogolv AB
    hace 7 años

    Kanon fint

Patrocinado

Volver a cargar la página para no volver a ver este anuncio en concreto

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.