Houzz Logo Print
stromberg_amanda

Vart hittar jag snygga posters?

Amanda Strömberg
hace 8 años
última modificación:hace 6 años

Hej! Jag tycker att det är väldigt fint med tavelväggar och skulle vilja skapa en i vardagsrummet hemma hos mig. Har ni några tips på vart jag kan hitta snygga posters och tavlor?


Comentarios (55)

  • frkhansson
    hace 8 años

    Testa sidan www.society6.com. Massor av fina tryck och affischer i varierande storlekar. Jag har köpt från dem i omgångar och det funkar utmärkt.

    Amanda Strömberg agradeció a frkhansson
  • Amanda Strömberg
    Autor original
    hace 8 años

    Vilka bra tips ni delar med er av, tack alla! :)

  • PRO
    Myrica Bergqvist Interior Stylist/Decorator
    hace 8 años

    www.wonderwall.se

    Nino Ramsbys instagrambilder säljs inramade, dom är fantastiska

    Bukowskis Market

    Fotografiska (webshopen)

    www.grandpa.se

    Amanda Strömberg agradeció a Myrica Bergqvist Interior Stylist/Decorator
  • PRO
    Studio In
    hace 8 años

    Amanda, vilket sammanträffande. Vi skrev precis ett blogginlägg om var vi hittar våra poster-favoriter (både privat och till homestyling) nu i veckan. Slänger med länken här!

    Våra bästa tips till att hitta fantastiska posters på webben.


    Homestyling Övrigt · Más información

    Amanda Strömberg agradeció a Studio In
  • Jessica Jelvin
    hace 8 años

    Hej, jag tycker att Minimal Copenhagen har sjukt snygga posters. Vet dessvärre ingenting om leverans osv än eftersom jag inväntar en flytt innan jag beställer :)

    Amanda Strömberg agradeció a Jessica Jelvin
  • PRO
    Studio In
    hace 8 años

    Oh ja Minimals är riktigt smaskiga! Berätta gärna hur dom är live och hur det funka med leveransen när du har beställt @jessicavonelvis ! kom även att tänka på vontrueba...bifogar bild från hennes insta

    Amanda Strömberg agradeció a Studio In
  • PRO
    Oddhabit
    hace 7 años

    Hej Amanda,

    Kolla gärna in vår sajt Oddhabit.com eller vår Houzz sajt. Vi har unika och handplockade posters från artister över hela världen =)

    mvh

    Niclas

    Amanda Strömberg agradeció a Oddhabit
  • PRO
    e.n.interior
    hace 7 años

    Hej! Jag tycker Desenio har fina posters! Mvh /Emelie Nilsson

    Amanda Strömberg agradeció a e.n.interior
  • PRO
    Sverigemotiv
    hace 7 años
    Tycker ni ska kolla sverigemotiv.se, där köper ni snarare ett minne än en poster!
    Amanda Strömberg agradeció a Sverigemotiv
  • Sandra Tordenmalm
    hace 7 años
    Kolla in www.juniqe.se
    Amanda Strömberg agradeció a Sandra Tordenmalm
  • PRO
    Amanda Strömberg agradeció a Creadomi Interiör
  • PRO
    Eldoform
    hace 7 años
    Amanda Strömberg agradeció a Eldoform
  • PRO
    Amanda Strömberg agradeció a Möbelsnickarna Sthlm AB
  • PRO
    Grafikstudion
    hace 7 años

    p

  • PRO
    Homestyling.se
    hace 7 años

    Supersnygga posters på fotografiska.se

    Amanda Strömberg agradeció a Homestyling.se
  • PRO
    Oakleaf's Art
    hace 7 años

    Vi erbjuder ett nytt alternativ för inredning av hem. Med en revolutionerande teknik säljer vi fotografiska tavlor med moderna motiv från hela Världen. Idag finns det 300 noggrant utvalda bilder i 12 kollektioner, allt från abstrakta motiv till vackra naturbilder. Vår unika lösning gör det enkelt att montera, gör det möjligt att byta motiv och skapar en svävande upplevelse vilket ger en vacker gallerikänsla. Köp modern fotografisk konst som är skapad med fotografi i åtanke! Besök vår webshop:

    Inspiration · Más información

    www.oakleafs.se

  • PRO
    Martina Kärrberg Design
    hace 7 años

    Hej! Jag har designat 5 olika posters med retromotiv (grammofon, skrivmaskin, filmkamera, stenkaka mm) om du gillar sånt Finns på min hemsida martinakarrberg.com under fliken shop. Annars finns det också jättemycket snyggt på nordicdesigncollective.com och desenio.se Lycka till!

  • PRO
    Unique things by Lingmerth
    hace 7 años

    Du kan ju alltid gå in och kolla på vad jag har att erbjuda. Jag har både orginalmålningar och prints till försäljning i min webbshop: www.uniquethingsbylingmerth.com


  • PRO
    Mapiful
    hace 7 años

    Hej! Vi på Mapiful låter dig designa din egna poster av ditt favoritställe! Kolla gärna in Mapiful.com :)

  • User
    hace 7 años

    Jag har ju några på lager :) Kolla min profil.

  • PRO
    User
    hace 7 años

    Hej Amanda,

    Nordic Design Collective www.nordicdesigncollective.se

    er veldig fint!

    Hilsen Nele | Yndlingsting

  • PRO
    Home Stories
    hace 7 años

    Hej! Absolut art har väldigt fina posters. Kika där! www.absolutart.com Lycka till!

  • Ulla Beck
    hace 7 años

    Hej! Vi har en nystartad webshop som vi gärna vill att någon testar! Kolla på

    www.latentart.se. Snart kommer det lite juliga motiv också.

  • PRO
    Design by Henrik Lund
    hace 7 años
    Última modificación: hace 7 años

    Jag har en nystartad webshop med egendesignade posters. Kolla min profilsida för mer info.

  • PRO
    Architerior
    hace 7 años
    Última modificación: hace 7 años

    ARCHITERIOR GALLERYSHOP · Más información

    Spana in Architerior Galleryshop på architerior.co/galleryshop.
    Supernygga prints från unga fotografer som alla har givit sin personliga
    story till bilderna. Kul att få en inblick i vart och hur bilden
    skapades samt att få stötta unga fotografer :)

  • PRO
    Tambur
    hace 7 años

    Spana gärna in vår egna Tambur kollektion med fotokonst av Anders Widegren & Sebastian Bergström.


    Tamburstore

  • PRO
    Charlotte Mattsson
    hace 7 años

    Hej, Du hittar supersnygga posters hos www.prints.se. Välkommen!

  • PRO
  • PRO
    AMEH
    hace 7 años
  • PRO
    AdoptMyart
    hace 7 años
    jag tycker du ska våga en mandala
  • Matilda Freudenthal
    hace 6 años

    Jag tycker verkligen att du ska kolla in Desenio! Fina bilder och bra priser!

  • PRO
    Mapiful
    hace 6 años

    Hej Amanda! Du är välkommen att gå in på vår hemsida Mapiful.com, där du kan skapa kart-posters på dina favoritplatser var som helst i hela världen :)

  • PRO
    True Image by Stella - Photo Art
    hace 6 años
    Última modificación: hace 6 años

    Jag har en nystartad webbshop www.trueimagebystella.com där jag säljer fototavlor, mina butik och bilderna i dem är unika på två sätt. Alla foton är tagna av en enda person (mig) och de är helt omanipulerade vilket i stort sett inte går att få tag i någonstans nu för tiden. Man kan välja medium (canvas, fotopapper eller akrylglas) och eftersom tavlan görs just för dig så kan du få den i vilket format du vill, många finns också i svart/vitt, de är dock manipulerade till det om de inte är tagna just så. Det finns bilder från hela världen och det finns djur, blommor, byggnader, landskap, ja allt man kan tänka sig faktiskt. Dessutom är det fri frakt över hela världen!

  • ackelid
    hace 6 años
    Letar efter denna poster/bild
  • C G
    hace 6 años

    Prints.se har massor av fina posters till bra pris! Snabb leverans.

  • PRO
    By Vester
    hace 6 años

    Kika gärna in i min shop, säljer både foton och illustrationer. Fler prints kommer kontinuerligt:

    shop.byvester.com



  • PRO
    Home Stories
    hace 6 años

    Har du en tavelram men är trött på motivet eller känner bara för lite mer variation? Här skriver vi om ett snabbt, enkelt och billigt DIY-tips: http://www.homestories.se/2017/10/01/gor-dina-egna-tavlor/


  • Artbite Kontakt
    hace 3 años

    Hos Artbite.se har du massvis med canvastavlor och konst att välja till ett väldigt vänligt pris. Våra tavlor är målade för hand av duktiga konstnärer. Checka in sidan, kanske finns något för dig!

  • PRO
    Unique things by Lingmerth
    hace 3 años

    Här kan du hitta både tavlor och konsttryck: www.uniquethingsbylingmerth.com

  • alexander Sandvik
    hace 3 años

    Jag har handlat oss konstlagret, kika på deras posters

  • Malin Sjöstedt
    hace 3 años

    Fotografiska museet shop!

  • Björn Olsson
    hace 3 años

    Kolla kanske på Futonota, de har många olika posters, köpte min där.

  • Anna Jensen
    hace 3 años

    Jag brukar köpa på artwo.se


    Deras posters är skapade av lokala konstnärer, sen har de även ett samarbete med UN Women vilket jag gillar.

  • Martin Eriksson
    hace 3 años

    Har hittat en hel del snygga och coola posters hos Posterton.se.

    Gillar att de har en hel del unika motiv som är unika för just dem.

  • Johanna Bergbom
    hace 2 años

    Gotlandsposters har jättefina posters med motiv från Gotland - gotlandsposters.se

  • Usuario de Houzz-941057610
    hace 2 años

    Jag skulle helt klart rekommendera https://www.tavlero.se/. De har ett stort utbud av både fotoposters, texttavlor och snygga ramar. Det är både billigt och de har unika motiv som blir riktigt snygga på väggen :)

  • ssitt ssitt
    el último año

    Väldigt stilrent med en tavla på sin stad eller kommun från GunnEx. Har själv en sådan och skulle verkligen rekommendera https://gunnex.se/

  • Usuario de Houzz-150471639
    hace 7 meses

    arkivet.io har snygga posters med lite mer unika motiv!

  • Usuario de Houzz-95175512
    hace 3 meses

    Plakat av utmärkt kvalitet och i många mönster hittar du på Posterfusion.

  • PRO
    Happiness
    el último mes
    Última modificación: el último mes

    Jag håller helt med dig om att tavelväggar är ett utmärkt sätt att tillföra personlighet och stil till alla interiörer. Jag läser fortfarande här och letar efter information http://goodkicks.fi/kuinka-erottaa-adidas-originals

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.