Houzz Logo Print
kristoffer123

Favorit-inrednings-pryl

Vore kul att höra vad ni alla har för speciell favorit bland era inredningssaker där hemma eller på kontoret. Är det än Poul Kjaerholm fåtölj eller en vintage marmorbricka? Dela gärna med ett foto på saken. :)

Larkin Street Residence - John Maniscalco Architecture · Más información
Åsögatan · Más información


Comentarios (9)

  • Marcus Hartwall
    hace 8 años


    Olive Wood Chopping/Cheese Board by The Rustic Dish · Más información
    Älskar mitt senaste inköp : )

    Kristoffer Hellkvist agradeció a Marcus Hartwall
  • PRO
    Marias Inredning
    hace 8 años

    Jag älskar doftljus :)

    Kristoffer Hellkvist agradeció a Marias Inredning
  • Kristoffer Hellkvist
    Autor original
    hace 8 años

    Det var en fin skärbräda @Marcus Hartwall! :) Har du något favoritmärke @Maria Andersson? En vän till mig har precis lanserat ett eget doftljusmärke som säljer refillable Doftljus (http://www.candelize.com/) Smart idé va!? :) @Carl Palmquist Ikeas sthlmsmatta är alltid ett säkert kort! ;)

  • mariannese
    hace 8 años

    Senaste lyftet var en gammal trälåda som jag hade glömt att jag hade och nu har på soffbordet till glasögon och alla fjärrkontroller.

    Kristoffer Hellkvist agradeció a mariannese
  • Anna Holmquist
    hace 8 años

    Smart med en trälåda på soffbordet till alla småprylar mariannese. Jag har tre fula fjärrkontroller på mitt soffbord som jag inte vet vad jag ska göra av - en låda vore ju toppen till dem. :-)

    Kristoffer Hellkvist agradeció a Anna Holmquist
  • Kristoffer Hellkvist
    Autor original
    hace 8 años

    Tack @mariannese för delningen! Härligt när gamla prylar kommer till nyttig användning igen.

  • PRO
    nolu
    hace 7 años

    Mina favorit är vår egen soffa Bedbox från nolu.se :)

  • PRO
    Bjurfors Home
    hace 7 años
    Última modificación: hace 7 años

    Min favorit är Flaglinestolen!

Patrocinado

Volver a cargar la página para no volver a ver este anuncio en concreto

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.