Houzz Logo Print
mikkelandresen22

Organisering af pulterkammer/roderum? Gode ideer?

Mikkel Andresen
hace 8 años

Hvem har gode tips til pulterkammeret? Lige nu ligger alt vores overalt. Noget i papkasser, andet på hylder. I weekenden vil jeg gerne have styr på det, så rummet bliver nemmere at overskue og jeg kan finde ting når jeg skal bruge dem.

Rummet er meget småt, 3X3,5 kvadratmeter.

Traditional Basement Retreat · Más información

Comentario (1)

  • PRO
    KAMILLA ROSADO CPH
    hace 8 años

    du kan få reoler i flere størrelser og prisklasser hos Ikea - start med at sætte reoler op på væggene. Udnyt højden, så mål op så du kan få reoler helt op til loftet (eller tæt på). Læg dine ting i gennemsigtige plastikkasser så kan du se hvad der er i kasseren samtidig med at de er beskyttet.

    Du kan evt sætte kroge i loftet som du kan hænge ting der ikke egner sig til hylder (Ski, Sportsudstyr eller andet). Put det i store blå ikea-poser og hæng dem i kroge. Sæt evt et stor skilt på i bunden så behøver du ikke at tage posen ned for at se hvad der i den.



España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.