Houzz Logo Print
annamusen

Hvor kan jeg købe flot, billigt julepynt i sort, hvid og lilla?

Annamusen
hace 8 años

Nogle der har gode tips til smukt, skandinavisk julepynt til gode priser? Jeg har været i Tiger og købt en smule, men er på jagt efter glaskugler i sorte, hvide, lilla. Nogle tips?

Comentarios (6)

  • Trine Hav Christensen
    hace 8 años
    Última modificación: hace 8 años

    Man kan nogle gange købe nogle ret fine ting i Tiger :)

  • Sofie Hansen
    hace 8 años

    Jeg var i Tiger i dag, hvor de havde en del i hvidt (dog med glimmer). Kan se du allerede har været der, men det vil være mit bedste bud. Ellers Inspiration - elsker deres julepynt, men dog i den dyre ende.

  • Trine Nyborg
    hace 8 años

    Jeg har lagt mærke til at Ikea har et vælg af forskellig julepynt i år, hvis du gerne vil holde priserne lidt i bund er det en god mulighed!

  • PRO
    Crocca Brugskunst
    hace 8 años

    Hos www.crocca.dk finder du julepynt i hvid og sort fra ca. 20 kr. Måske det er noget? God weekend

  • Trine Nyborg
    hace 8 años

    skønt med mange gode bud!

España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.