Houzz Logo Print
myriban

Average cost of this greenhouse and is it pre- built or assembled by buyer?

Kelly
hace 11 años
We live in northern NJ
Traditional Shed · Más información

Comentarios (10)

  • User
    hace 11 años
    The Northern Heritage in an 8x10 size starts at $4,950. Call us at 800.422.3707 or see us at charleysgreenhouse.com. For a discount, you can contact me, Wayne Fjelstad - CEO (wayne@charleysgreenhouse.com). I'll get you in contact with a CSR for a formal quote.

    Thanks!
  • User
    hace 11 años
    The Heritage comes as a kit with good instructions for assembly. We crate and ship directly to our customers.
  • Glenn Jorgensen
    hace 10 años
    are you manufacturing in Canada? shipping to Canada? Sell the plans in Canada? OK I'm done :)
  • User
    hace 10 años
    We manufacture in Washington State, purchasing much of our cedar from our very good friends in British Columbia. We can ship to Canada. To take an order or make arrangements, you can call me direct. We don't sell the plans, but we do offer greenhouse building seminars at Charley's in Mt. Vernon, WA several times a year.
  • Claudia Heimpell
    hace 10 años
    Could you ship it to Chile?
  • User
    hace 10 años
    Sorry, we don't ship outside of the US and Canada.
  • PRO
    Merritt Construction
    hace 10 años
    Could I only order the door? Can it be shipped to Honolulu, HI?
  • PRO
    Sunglo Greenhouses
    hace 10 años
    Wow wooden greenhouses are SO beautiful! I hope someday we can create a wood framed greenhouse. If anyone wants to see a acrylic greenhouse you can view pics on our website > www.sunglogreenhouses.com or e-mail me questions at joanie@sunglogreenhouses.com
  • PRO
    Sunglo Greenhouses
    hace 10 años
    Here is a 10ft 3in wide Sunglo
España
Personalizar mi experiencia con el uso de cookies

Houzz utiliza cookies y tecnologías similares para personalizar mi experiencia, ofrecerme contenido relevante y mejorar los productos y servicios de Houzz. Al hacer clic en 'Aceptar' confirmo que estoy de acuerdo con lo antes expuesto, como se describe con más detalle en la Política de cookies de Houzz. Puedo rechazar las cookies no esenciales haciendo clic en 'Gestionar preferencias'.